Місія, принципи роботи

«New Day» - компанія, що вже сьогодні сповідує принципи успішного медіа-продакшн майбутнього.

Власна місія

«New Day» - компанія, що робить важливу інформацію цікавою, зрозумілою та захопливою. Студія реалізовує проекти, які можуть розважати та вражати, але водночас розповідають про справді важливі нові тенденції, а також відкривають нове прочитання старих для країни, що стрімко змінюється. 

Ми віримо в те, що важливе та цікаве – це речі, які не суперечать одне одному на телебаченні. Аналітичний підхід до вибору та підготовки тем та професійний підхід під час створення форматів та процесу виробництва програм вимагає досвіду, знань та чималих зусиль. Фахівців, які вважають такий підхід професійним викликом, стає все більше.

Пошук інноваційних ідей

«New Day» - це компанія, яка прагне продукувати та реалізовувати ідеї та рішення, які знаходяться на передньому краї розвитку ринку. Ми постійно аналізуємо потреби, упередження та стереотипи аудиторії, щоб пропонувати свіже бачення 
- усталених вже рекламних рішень для спонсорів,
- способів утримання аудиторії мовниками,
- інформаційних кампаній для державних установ та громадських організацій.

При цьому максимальна увага приділяється саме пошуку спільного інтересу спонсорів та мовників, пошуку нових та яскравих способів співпраці, вигідних та зрозумілих для усіх партнерів.

Тісна співпраця зі спонсорами та каналами

Відповідність проектів власній місії не означає зацикленість на власному баченні та рішеннях. Ідеї «New Day» є рішеннями тих чи інших проблем чи викликів, які стоять перед мовниками та спонсорами. Для того щоб проекти компанії були успішними, ми активно працюємо як з мовниками, так і зі спонсорами на всіх етапах реалізації проектів. Йдеться і про активне залучення менеджменту каналів в обговорення формату програм, і про постійну роботу з середньою ланкою керівництва каналів щодо відповідності проектів тактичним цілям, що часто змінюються на висококонкурентному українському телеринку, і про спільну розробку креативних рекламних рішень для потенційних спонсорів виходячи з їх потреб. 

Орієнтація на потреби аудиторії

Аналіз зворотного зв’язку не обмежується детальним аналізом рейтингових показників та їх динаміки. Завдяки сучасним технологіям та соціальним мережам програми компанії тримають постійний контакт з активною аудиторією, відстежуючи потреби, збираючи ідеї та провокуючи дискусії.