Виготовлення корпоративних фільмів.

Поділись з друзями

Поділитися
Антон Хільман

Продюсер

12 жовтня 2011

Сьогодні великої популярності набувають корпоративні фільми.
Та, чомусь, існує думка, що виготовлення корпоративного кіно - це дуже дорога річ, яку можуть замовити собі лише заможні компаніі.

Насправді це не зовсім так, оскільки на фінальний бюджет фільму впливає досить багато факторів.
Яких саме? Про це та інше піде мова у даній статті.

Отже, корпоративне кіно є ефективним засобом просування продукції компанії на ринку. Як вже зазначалося, останнім часом на виготовлення корпоративних фільмів спостерігається високий попит.

Таке відео зазвичай використовується для демонстрації на конференціях, виставках, ділових зустрічах. А також в офісах компанії, в її торгових і демонстраційних залах. Диски з корпоративним фільмом можна тиражувати і розповсюджувати серед цільової аудиторії. Це можуть бути відвідувачі виставки, учасники конференції, клієнти, акціонери, ділові партнери та співробітники компанії.

Корпоративний фільм триває в середньому 10-20 хвилин. Відрізняючись інформативністю, він яскраво та захоплююче розповідає глядачам про історію компанії, її позиціях на ринку та перспективи розвитку. Наочно і доступно фільм доносить інформацію про нові технології, продукти та їх переваги.

Виготовлення корпоративних фільмів - це процес, який займає від декількох днів до декількох тижнів і проходить у три етапи. Це препродакшн, продакшн і постпродакшн.

Препродакшн - це підготовка до зйомок фільму. На цьому етапі визначається основна концепція фільму, створюється його ідея, відбувається збір матеріалу, визначається вартість його виробництва.

Структура вихідного матеріалу визначається призначенням фільму і особливостями сфери діяльності компанії.

Якщо фільм створюється власне про саму компанію (наприклад, з приводу якоїсь яскравої події), то використовуватимуться фотодокументи, аудіозаписи, інтерв'ю з першими особами підприємства, заслуженими працівниками.

У випадку, якщо призначення фільму - просування продукції компанії, то необхідно використовувати відгуки клієнтів, інтерв'ю з експертами і т.п.

Коли матеріал зібраний, визначаються основні майданчики для зйомки, складається їх план.
Далі розробляється сценарій фільму. Це основа будь-якого фільму. Від того, наскільки точно сценарій розкриє ідею фільму, буде залежати його ефективність.

Вартість фільму залежить від кількості знімальних змін, кількості задіяних людей і техніки, а також від складності монтажу.

Потім пишеться текст, який буде звучати за кадром.

Продакшн - етап зйомок фільму. Виготовлення корпоративних фільмів, як і взагалі будь-якого кіно - це процес творчий. В ході роботи нерідко виникають деталі і нюанси, які іноді досить важко передбачити заздалегідь. Тому на етапі зйомок фільму можуть вноситися правки і корективи до сценарію.

Постпродакшн - це найбільш тривалий за часом етап роботи над створенням корпоративних фільмів.

На цьому етапі фільм монтується, створюються елементи комп'ютерної графіки, відбувається озвучування: накладається музика та дикторський текст.

Як правило, до озвучення фільму залучаються професійні диктори й актори.

Коли фільм готовий, його демонструють замовнику. Після цього починається його активне використання.